Š. m. sausio 20 dieną vyko pirmasis VMA renginys 2021 metais ir renginio tema – Asmeninis prekės ženklas (APŽ).
Renginio dalyvės sužinojo, kuo skiriasi savirekama nuo APŽ? Taip pat ieškojome atsakymų kas mes esame, kaip mes kalbame, atrodome, elgiamės ar komunikuojame. Diskutavome apie tai, kad socialinių tinklų dėka kiekvienas iš mūsų turime galimybę vystyti, stiprinti savo asmeninį prekės ženklą ne tik siauruose ratuose, bet ir gerokai platesnėse erdvėse. Asmeninis prekės ženklas leidžia tikslinei auditorijai susidaryti įspūdį, atsirinkti, rekomenduoti.
Pranešėja dr. Dominyka Venciutė akcentavo:
„Svarbu suprasti, kad asmeninis prekės ženklas – neatsiejama kiekvieno iš mūsų dalis. Visi mes – asmeniniai prekių ženklai, kad ir kaip griežtai, sausai ar teoriškai tai beskambėtų. Tai nusako, kas mes esame, dėl ko esame žinomi ir ką galime pasiūlyti.”.
Didelis ačiū dr. Dominykai Venciutei, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorei, dėstytojai, asmeninių prekių ženklų įvaizdžio formavimo ir rinkodaros konsultacijų projekto Persona Cognita įkūrėjai už pasidalintas įkvepinačias įžvalgas.